Ad/soyad bilgilerinizin hatalı/eksik olması halinde bilgileriniz sistem tarafından onaylanmayacaktır. Bu sebeple kimlik onay ekranında hata alabilirsiniz.
Henüz onay işlemlerini tamamlamamış kullanıcılarımız, WEB Sitemiz üzerinde bulunan "ayarlar" sekmesindeki "hesap ayarları" bölümünden ad/soyad değişikliğini sağlayabilmektedir.
Ancak, hesabı "onaylı" hesap kategorisinde olan kullanıcılarımız manuel bir şekilde ad/soyad değişimi sağlayamamaktadır.
Bu durumda ad-soyad değişikliği işlemi sağlayabilmeniz için hesap onay işlemlerinizi tekrardan gerçekleştirmeniz gerekmektedir. Bu işlemin sağlanabilmesi için aşağıdaki bilgi ve belgeleri
destek@safebit.com.tr e-posta adresine iletmenizi rica ederiz.
*Güncel kimliğinizin ön ve arka yüzü; TC Kimlik Numarası okunaklı olmalıdır.
*E-devlet’ten alınmış ‘Vukuatlı Nüfus Örneği; Belgenin tamamı okunaklı ve belgenin gönderildiği günün tarihinde alınmış olması gerekmektedir.
Dilekçeli Selfie Belgesi; Kimliğinizin ön yüzü ile birlikte ad/soyad değişikliği dilekçe belgenizi tutarak yüzünüz ve dilekçenizin tamamı görünecek şekilde fotoğraf göndermenizi rica ederiz. Kimlik ve dilekçenizdeki metinler okunaklı olmalıdır.
* İkametgah Belgesi: E-Devlet Platformundan indirdiğiniz İkametgah Belgenizi mail üzerinden PDF Dosyası olarak iletmeniz gerekmektedir. İkametgah Belgeniz güncel tarihli olmalıdır.
Örnek dilekçe;
‘’SAFEbit Destek Bölümü Dikkatine,
../../…. tarihinde adım/soyadım ............................... sebebiyle değiştiği için hesap onayımı tekrardan yapmayı talep ediyorum.
Ad Soyad:
Tarih:
İmza:"
Yukarıdaki bilgi ve belgeleri iletmeniz durumunda hesap onayınızı tekrardan gerçekleştirebilmeniz için bizler tarafından güncellemeler sağlanacaktır. Bu işlemin ardından hesabınıza WEB Sitemiz üzerinden giriş yaparak "ayarlar" sekmesindeki "hesap ayarları" bölümünden ad/soyad değişiminizi sağlayabilir ve hesap onay işlemlerinizi tekrardan yapabilirsiniz.