Ad/Soyad Değişikliği Yapmak İstiyorum. Ne Yapabilirim?

Ad/Soyad Değişikliği Yapmak İstiyorum. Ne Yapabilirim?

Ad/soyad bilgilerinizin hatalı/eksik olması halinde bilgileriniz sistem tarafından onaylanmayacaktır. Bu sebeple kimlik onay ekranında hata alabilirsiniz.
Henüz onay işlemlerini tamamlamamış kullanıcılarımız, WEB Sitemiz üzerinde bulunan "ayarlar" sekmesindeki "hesap ayarları" bölümünden ad/soyad değişikliğini sağlayabilmektedir.
Ancak, hesabı "onaylı" hesap kategorisinde olan kullanıcılarımız manuel bir şekilde ad/soyad değişimi sağlayamamaktadır.
Bu durumda ad-soyad değişikliği işlemi sağlayabilmeniz için hesap onay işlemlerinizi tekrardan gerçekleştirmeniz gerekmektedir. Bu işlemin sağlanabilmesi için aşağıdaki bilgi ve belgeleri destek@safebit.com.tr e-posta adresine iletmenizi rica ederiz.
*Güncel kimliğinizin ön ve arka yüzü; TC Kimlik Numarası okunaklı olmalıdır.
*E-devlet’ten alınmış ‘Vukuatlı Nüfus Örneği; Belgenin tamamı okunaklı ve belgenin gönderildiği günün tarihinde alınmış olması gerekmektedir.
Dilekçeli Selfie Belgesi; Kimliğinizin ön yüzü ile birlikte ad/soyad değişikliği dilekçe belgenizi tutarak yüzünüz ve dilekçenizin tamamı görünecek şekilde fotoğraf göndermenizi rica ederiz. Kimlik ve dilekçenizdeki metinler okunaklı olmalıdır. * İkametgah Belgesi: E-Devlet Platformundan indirdiğiniz İkametgah Belgenizi mail üzerinden PDF Dosyası olarak iletmeniz gerekmektedir. İkametgah Belgeniz güncel tarihli olmalıdır.
Örnek dilekçe;
‘’SAFEbit Destek Bölümü Dikkatine,
../../…. tarihinde adım/soyadım ............................... sebebiyle değiştiği için hesap onayımı tekrardan yapmayı talep ediyorum.
Ad Soyad:
Tarih:
İmza:"
Yukarıdaki bilgi ve belgeleri iletmeniz durumunda hesap onayınızı tekrardan gerçekleştirebilmeniz için bizler tarafından güncellemeler sağlanacaktır. Bu işlemin ardından hesabınıza WEB Sitemiz üzerinden giriş yaparak "ayarlar" sekmesindeki "hesap ayarları" bölümünden ad/soyad değişiminizi sağlayabilir ve hesap onay işlemlerinizi tekrardan yapabilirsiniz. 
    • Related Articles

    • Telefon Numarası Değişikliği Yapmak İstiyorum, Ne Yapabilirim?

      2FA (Google Authenticator) doğrulamanızın aktif olması halinde, WEB Sitemiz üzerinden giriş yaparak "ayarlar" sekmesindeki "hesap ayarları" alanından telefon numaranızı güncelleyebilirsiniz. 2FA Doğrulamanızı yalnızca eski telefon numaranıza ve ...
    • E-Posta Adresimi Unuttum/Değiştirmek İstiyorum, Ne Yapabilirim?

      E-posta değişikliği talebinin sizler tarafından yapıldığından emin olmak için, güvenlik gerekçesiyle bazı tedbirler uygulanmaktadır.E posta değişikliği talebinizi dilekçe yazarak bildirmeniz gerekiyor. Yazmış olduğunuz dilekçeyi, kimliğinizin ön ...
    • SAFEbit Hesabımı Kapatmak İstiyorum, Ne Yapabilirim?

      Hesap kapatma işleminin tarafınızca yapıldığından emin olmak için bazı güvenlik tedbirleri uygulanmaktadır. Bu güvenlik tedbirlerinden dolayı hesap kapatma dilekçesi yazarak kimliğinizle birlikte selfie şeklinde bir fotoğraf atmanız gerekmektedir. ...
    • PIN Kodumu Unuttum, Ne Yapmalıyım?

      PIN Kodunuzu unutmanız durumunda PIN Kodu sıfırlamak için aşağıdaki bilgi ve belgeleri destek@safebit.com.tr adresimize iletmeniz gerekmektedir. Gerekli Belgeler: Dilekçe E-Devlet'ten alınmış ikametgah belgesi (İkametgah belgesi güncel tarihli ...
    • Belgelerimi Yükledim Ne Kadar Sürede Onaylanır?

      Hesap onay işlemleri 24-72 saat içerisinde gerçekleşmektedir.